Στο επεισοδιακό γκραν πρι της Ισπανίας ο Χόρχε Λορένθο (Factory Yamaha) πήρε μία ανέλπιστη νίκη. Πίσω του τερμάτισαν ο Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda) και ο Νίκι Χέιντεν (Marlboro Ducati Team).
Η πρόβλεψη που ήθελε το 2ο αγώνα των MotoGP στη Χερέθ να γίνεται σε βρεγμένο τερέν επαληθεύτηκε. Όπως επαληθεύτηκε και η δήλωση του Βαλεντίνο Ρόσι (Marlboro Ducati Team) όταν τον ρώτησαν για αυτή την πιθανότητα: «Με τη βροχή έχουμε όλοι τις ίδιες ευκαιρίες για τη νίκη».
Η εκκίνηση έγινε με τον Κέισι Στόνερ (Repsol Honda) στην 1η θέση μπροστά από τον Χόρχε Λορένθο. Όμως, ήταν ο Μάρκο Σιμονσέλι (San Carlo Honda Gresini) ο καλύτερος στο ξεκίνημα του αγώνα και κατάφερε ως τον 6ο γύρο να περάσει πρώτος.
Τις συνθήκες εκμεταλλεύτηκε και ο Ρόσι που ως τον έβδομο γύρο ήταν 3ος και κυνηγούσε τον Στόνερ για τη δεύτερη θέση. Σε μία προσπάθεια περάσματος γλίστρησε, έπεσε και παρέσυρε μαζί του και τον Αυστραλό. Ο Ρόσι σηκώθηκε ξεκίνησε τη μοτοσικλέτα και μπήκε στην κούρσα τελευταίος.
Η κατάσταση αυτή έδωσε στον Σιμονσέλι πλεονέκτημα δύο δευτερολέπτων στην πρώτη θέση και ο Ιταλός πήγαινε για την πρώτη νίκη στην καριέρα του. Όμως, το όνειρο τελείωσε στον 12ο γύρο, όταν ο αναβάτης της Gresini Honda είχε ένα χάι σάιντινγκ στην 1η στροφή και έπεσε.
Από τη στιγμή εκείνη και μετά ο Λορένθο ήταν άνετα πρώτος με τον Πεντρόζα να είναι δεύτερος και να πονά χάνοντας το ρυθμό του. Ο Ισπανός έπεσε ως τη 10η θέση, αλλά ανέκαμψε και έφτασε ξανά δεύτερος. Χαρακτηριστικό είναι πως από τα πιτς του έλεγαν να μην πιέζει αφού υπήρχε πάντα το ενδεχόμενο πτώσης, που θα χειροτέρευε την κατάσταση του χεριού του.
Ο Μπεν Σπις (Yamaha Factory Team) πλησίασε τον Πεντρόζα, αλλά ο Ισπανός κράτησε τη θέση του, αφού ένα λάθος έβγαλε τον Σπις εκτός πίστας.
Για την τρίτη θέση πάλεψαν οι Νίκι Χέιντεν (Marlboro Ducati Team) και Κόλιν Έντουαρτς (Tech 3 Yamaha) ο τελευταίος βγήκε από την πίστα στον τελευταίο γύρο.Τελικά Ο Χιρόσι Αογιάμα (San Carlo Honda Gresini) ήταν τέταρτος με το Βαλεντίνο Ρόσι 5ο .
Ήταν τόσο δύσκολη η κατάσταση που ο Χέιντεν μετά τον τερματισμό έδειχνε τρομαγμένος, ενώ ο Ρόσι πήγε αμέσως στα πιτ μποξ της Honda να ζητήσει συγνώμη από τον Στόνερ
Πηγή : onsports.gr
Η εκκίνηση έγινε με τον Κέισι Στόνερ (Repsol Honda) στην 1η θέση μπροστά από τον Χόρχε Λορένθο. Όμως, ήταν ο Μάρκο Σιμονσέλι (San Carlo Honda Gresini) ο καλύτερος στο ξεκίνημα του αγώνα και κατάφερε ως τον 6ο γύρο να περάσει πρώτος.
Τις συνθήκες εκμεταλλεύτηκε και ο Ρόσι που ως τον έβδομο γύρο ήταν 3ος και κυνηγούσε τον Στόνερ για τη δεύτερη θέση. Σε μία προσπάθεια περάσματος γλίστρησε, έπεσε και παρέσυρε μαζί του και τον Αυστραλό. Ο Ρόσι σηκώθηκε ξεκίνησε τη μοτοσικλέτα και μπήκε στην κούρσα τελευταίος.
Η κατάσταση αυτή έδωσε στον Σιμονσέλι πλεονέκτημα δύο δευτερολέπτων στην πρώτη θέση και ο Ιταλός πήγαινε για την πρώτη νίκη στην καριέρα του. Όμως, το όνειρο τελείωσε στον 12ο γύρο, όταν ο αναβάτης της Gresini Honda είχε ένα χάι σάιντινγκ στην 1η στροφή και έπεσε.
Από τη στιγμή εκείνη και μετά ο Λορένθο ήταν άνετα πρώτος με τον Πεντρόζα να είναι δεύτερος και να πονά χάνοντας το ρυθμό του. Ο Ισπανός έπεσε ως τη 10η θέση, αλλά ανέκαμψε και έφτασε ξανά δεύτερος. Χαρακτηριστικό είναι πως από τα πιτς του έλεγαν να μην πιέζει αφού υπήρχε πάντα το ενδεχόμενο πτώσης, που θα χειροτέρευε την κατάσταση του χεριού του.
Ο Μπεν Σπις (Yamaha Factory Team) πλησίασε τον Πεντρόζα, αλλά ο Ισπανός κράτησε τη θέση του, αφού ένα λάθος έβγαλε τον Σπις εκτός πίστας.
Για την τρίτη θέση πάλεψαν οι Νίκι Χέιντεν (Marlboro Ducati Team) και Κόλιν Έντουαρτς (Tech 3 Yamaha) ο τελευταίος βγήκε από την πίστα στον τελευταίο γύρο.Τελικά Ο Χιρόσι Αογιάμα (San Carlo Honda Gresini) ήταν τέταρτος με το Βαλεντίνο Ρόσι 5ο .
Ήταν τόσο δύσκολη η κατάσταση που ο Χέιντεν μετά τον τερματισμό έδειχνε τρομαγμένος, ενώ ο Ρόσι πήγε αμέσως στα πιτ μποξ της Honda να ζητήσει συγνώμη από τον Στόνερ
Πηγή : onsports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου