Με τους βαθμούς της νίκης στην κατηγορία τους έφυγαν από την Ιταλία οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας....
Το ελληνικό πλήρωμα συμμετείχε στο 25ο Coppa del Fiori, την έκδοση Regularity του ιστορικού Ράλλυ Σαν Ρεμο με μια Porsche 911 του 1965 και κατάφεραν να αναδειχτούν πρώτοι στην κατηγορία και την κλάση στις οποίες συμμετείχαν. Η θέση τους στη γενική κατάταξη ήταν η 13η σε σύνολο 45 πληρωμάτων τα οποία τερμάτισαν και έτσι ξεκίνησε αποτελεσματικά η υπεράσπιση του ευρωπαϊκού τίτλου που κατέκτησε πέρσι ο Γιάννης Κατσαούνης στην κατηγορία του. Στο Coppa del Fiori συμμετείχαν και οι Γιώργος Κίκιζας - Στέφανος Πανάρετος με Porsche 911 του 1972 οι οποίοι τερμάτισαν στη 17η θέση της γενικής κατάταξη, την όγδοη της κατηγορίας τους και τρίτη της κλάσης τους.
Παράλληλα στο Ιστορικό Ράλλυ Σαν Ρέμο συμμετείχαν και δύο ελληνικά πληρώματα στην κατηγορία Sporting οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης - Νίκος Μαργέτης με Lancia Fulvia HF του 1969 και Μάριος Σταφυλοπάτης - Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Lotus Cortina του 1965 οι οποίοι αμφότεροι εγκατέλειψαν.
Το ελληνικό πλήρωμα συμμετείχε στο 25ο Coppa del Fiori, την έκδοση Regularity του ιστορικού Ράλλυ Σαν Ρεμο με μια Porsche 911 του 1965 και κατάφεραν να αναδειχτούν πρώτοι στην κατηγορία και την κλάση στις οποίες συμμετείχαν. Η θέση τους στη γενική κατάταξη ήταν η 13η σε σύνολο 45 πληρωμάτων τα οποία τερμάτισαν και έτσι ξεκίνησε αποτελεσματικά η υπεράσπιση του ευρωπαϊκού τίτλου που κατέκτησε πέρσι ο Γιάννης Κατσαούνης στην κατηγορία του. Στο Coppa del Fiori συμμετείχαν και οι Γιώργος Κίκιζας - Στέφανος Πανάρετος με Porsche 911 του 1972 οι οποίοι τερμάτισαν στη 17η θέση της γενικής κατάταξη, την όγδοη της κατηγορίας τους και τρίτη της κλάσης τους.
Παράλληλα στο Ιστορικό Ράλλυ Σαν Ρέμο συμμετείχαν και δύο ελληνικά πληρώματα στην κατηγορία Sporting οι Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης - Νίκος Μαργέτης με Lancia Fulvia HF του 1969 και Μάριος Σταφυλοπάτης - Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Lotus Cortina του 1965 οι οποίοι αμφότεροι εγκατέλειψαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου