Η «μάχη» που όλοι περιμέναμε ανάμεσα στη Citroen και την Ford, αναβάλλετε. Αιτία μία βλάβη στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης στο Fiesta RS του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, που τον έριξε μισό λεπτό πίσω από τον Οζιέρ. Η ανατροπή στην κατάταξη ήρθε στην προτελευταία (12η) ειδική διαδρομή.
Ως εκείνη τη στιγμή οι δύο οδηγοί «μονομαχούσαν» για την πρώτη θέση. Μάλιστα, ένα κατεστραμμένο ελαστικό απομάκρυνε από τη διεκδήκηση της πρωτιάς τον Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford), ενώ η σκόνη καθυστέρησε πολύ τον Σεμπαστιάν Λέμπ (Red Bull Total Citroen). Έτσι οι δύο έμειναν να παλεύουν μόνοι τους με τον Οζιέρ να είναι πρώτος 11’’ μπροστά από τον Λάτβαλα.
Όμως ο Φινλανδός βγήκε από την ειδική διαδρομή «Βασκάο» με το πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης και μπήκε στην επόμενη ειδική διαδρομή «Λούλ» χωρίς να μπορεί να επισκευασεί τη ζημιά. Ο ρυθμός του ήταν αργός με αποτέλεσμα να τον περάσει και ο Λέμπ.Η ατυχία του όμως δεν τελείωσε εκεί αφού είχε και ένα κατεστραμένο ελαστικό. Έτσι συνολικά έχει χάσει 4 λεπτά...
« Η ατυχία μου ήταν μοναδική» δήλωσε ο Λάτβαλα και πρόσθεσε: Όλα έγιναν σε μία ειδική διαδρομή. Άκουσα ένα δυνατό ήχο και σκέφτηκα πως αυτό δεν είναι κάτι καλό» είπε όταν έφτασε στο service park ο ο δηγός της Ford και πρόσθεσε: « Από την προηγούμενη ειδική άκουγα θορύβους αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Βλέπετε δεν μπορούμε να κουβαλάμε ανταλλάκτικά της μετάδοσης στο αυτοκίνητο για να το επισκευάσω».
Η ειδική διαδρομή «Λούλ» ήταν κατστροφική και για τον Χίρβονεν αφού εκεί κατέρευσε η πίσω ανάρτηση του Fiesta έχασε 5 λεπτά και έπεσε 5ος. «Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε» είπε ο Μίκο και πρόσθεσε: «Δεν χτύπησα το αυτοκίνητο κάπου ούτε βγήκα από το δρόμο δεν ξέρω τι συνέβει».
Οι ατυχίες της Ford έφεραν μπροστά τον Λέμπ, που έπιασε στην ειδική τον Χίρβονεν. Αυτή τη φορά δεν υπήρχαν παράπονα μεταξύ των δύο όπως το πρωί που ο Γάλος διαμαρτυρήθηκε έντονα για τον Φινλανδό λέγοντας πως δεν έκανε στην άκρη επιίηδες όταν είχε πάλι προβλημα.
Άτυχος ήταν και ο Αρμίντο Αρόγιο με το Mini S2000. Το αυτοκίνητο αντιμετώπησε προβλήματα με τα ηλεκτρικά και ο Αρόγιο εγκατέλειψε.
Έτσι φτάνουμε ξανά σε μία κατάσταση ίδια με αυτήν στο Μέξικό. Ο Οζιέρ είναι πρώτος με διαφορά 37,6’’και ο Λέμπ 2ος με την τρίτη ημέρα να έχει 100 χλμ ειδικών διαδρομών. Λέτε να δούμε πάλι μία κόντρα ανάμεσα στους δύο της Citroen;
Ως εκείνη τη στιγμή οι δύο οδηγοί «μονομαχούσαν» για την πρώτη θέση. Μάλιστα, ένα κατεστραμμένο ελαστικό απομάκρυνε από τη διεκδήκηση της πρωτιάς τον Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford), ενώ η σκόνη καθυστέρησε πολύ τον Σεμπαστιάν Λέμπ (Red Bull Total Citroen). Έτσι οι δύο έμειναν να παλεύουν μόνοι τους με τον Οζιέρ να είναι πρώτος 11’’ μπροστά από τον Λάτβαλα.
Όμως ο Φινλανδός βγήκε από την ειδική διαδρομή «Βασκάο» με το πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης και μπήκε στην επόμενη ειδική διαδρομή «Λούλ» χωρίς να μπορεί να επισκευασεί τη ζημιά. Ο ρυθμός του ήταν αργός με αποτέλεσμα να τον περάσει και ο Λέμπ.Η ατυχία του όμως δεν τελείωσε εκεί αφού είχε και ένα κατεστραμένο ελαστικό. Έτσι συνολικά έχει χάσει 4 λεπτά...
« Η ατυχία μου ήταν μοναδική» δήλωσε ο Λάτβαλα και πρόσθεσε: Όλα έγιναν σε μία ειδική διαδρομή. Άκουσα ένα δυνατό ήχο και σκέφτηκα πως αυτό δεν είναι κάτι καλό» είπε όταν έφτασε στο service park ο ο δηγός της Ford και πρόσθεσε: « Από την προηγούμενη ειδική άκουγα θορύβους αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Βλέπετε δεν μπορούμε να κουβαλάμε ανταλλάκτικά της μετάδοσης στο αυτοκίνητο για να το επισκευάσω».
Η ειδική διαδρομή «Λούλ» ήταν κατστροφική και για τον Χίρβονεν αφού εκεί κατέρευσε η πίσω ανάρτηση του Fiesta έχασε 5 λεπτά και έπεσε 5ος. «Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε» είπε ο Μίκο και πρόσθεσε: «Δεν χτύπησα το αυτοκίνητο κάπου ούτε βγήκα από το δρόμο δεν ξέρω τι συνέβει».
Οι ατυχίες της Ford έφεραν μπροστά τον Λέμπ, που έπιασε στην ειδική τον Χίρβονεν. Αυτή τη φορά δεν υπήρχαν παράπονα μεταξύ των δύο όπως το πρωί που ο Γάλος διαμαρτυρήθηκε έντονα για τον Φινλανδό λέγοντας πως δεν έκανε στην άκρη επιίηδες όταν είχε πάλι προβλημα.
Άτυχος ήταν και ο Αρμίντο Αρόγιο με το Mini S2000. Το αυτοκίνητο αντιμετώπησε προβλήματα με τα ηλεκτρικά και ο Αρόγιο εγκατέλειψε.
Έτσι φτάνουμε ξανά σε μία κατάσταση ίδια με αυτήν στο Μέξικό. Ο Οζιέρ είναι πρώτος με διαφορά 37,6’’και ο Λέμπ 2ος με την τρίτη ημέρα να έχει 100 χλμ ειδικών διαδρομών. Λέτε να δούμε πάλι μία κόντρα ανάμεσα στους δύο της Citroen;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου