Ο Σεμπαστιάν Οζιέρ (Citroen ) ήταν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο νικητής στο Ράλι Πορτογαλίας.
Αυτή τη φορά οι Λέμπ και Οζιέρ δεν πάλεψαν αλλά συνδυάστηκαν, κάνοντας το 1,2 για την Red Bull Total Citroen. Όλα αυτά στον τρίτο αγώνα της χρονιάς για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Στην Τρίτη θέση τερμάτισε ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα ( Abu Dhabi Ford) μετά από ένα διήμερο γεμάτο ατυχίες.
Ο οδηγός της Citroen άφησε 31.8 δευτερόλεπτα πίσω του τον Λεμπ και + 3:22,1’’ τον Λάτβαλα. Η «μονομαχία» των δύο Σεμπάστιαν δεν έγινε ποτέ (γιατί τότε μάλλον θα είχαμε επανάληψη του αγώνα στο Μεξικό), με αποτέλεσμα η γαλλική ομάδα να πανηγυρίσει το πρώτο «1-2» στη σεζόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λεμπ είχε παραδώσει τα όπλα από το πρωί στις πρώτες ειδικές, καθώς αποφάσισε να μην επιτεθεί, προφασιζόμενος τη διαφορά.
Τις πρώτες ημέρες φαινόταν πως θα είχαμε μία έντονη «μάχη» ανάμεσα σε Ford και Citroen ως τη στιγμή, που ο Χίρβονεν είχε ένα κατεστραμμένο ελαστικό το Σάββατο το πρωί. Το συμβάν αυτό καθυστέρησε και τον Λέμπ, που ακολουθούσε και είχε προβλήματα με τη σκόνη του οδηγού της Ford. Ακολούθησε η καταστροφή της μετάδοσης του Fiesta του Λάτβαλα και της ανάρτησης του Χίρβονεν.
Πριν την… καταστροφική ατυχία των Fiesta ο Οζιέρ είχε ξεκινήσει την επίθεσή του, παίζοντας μάλιστα και παιχνίδια στρατηγικής, για να μην ανοίγει εκείνος το δρόμο.
Η ατυχία της Ford και η στρατηγική έφεραν τη Citroen στο 1,2. «Είμαι χαρούμενος ήταν το τέλειο Σαββατοκύριακο» δήλωσε ο Οζιέρ και πρόσθεσε: «Αφιερώνω τη νίκη στην ομάδα, η οποία ετοίμασε ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, το οποίο μου εμπιστεύτηκε ακόμη και μετά το λάθος μου στο Μεξικό».
Τα κατάφερε και πάλι ο Λέμπ ,μάζεψε βαθμούς από τις «powerstage» και τώρα μοιράζεται την πρώτη θέση του πρωταθλήματος με τον Λάτβαλα.
Αν υπάρχει κάποιος που πρέπει να διαμαρτυρηθεί στην Michelin για τα λάστιχά της είναι ο Πέτερ Σόλμπεργκ ( PSWRT Citroen DS3). Με 4 κλαταρίσματα σε ένα σκέλος, τελείωσαν οι ελπίδες του για τις πρώτες θέσεις. Όπως όμως λέει ο ίδιος δεν το βάζει ποτέ κάτω. Έτσι και εδώ πάλεψε και έφτασε ως την 6η θέση.
Το ντεμπούτο του Mini S2000 με τον Αρμίντο Αρόγιο ξεκίνησε καλά ως τη στιγμή όπου ένα κατεστραμμένο λάστιχο και ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά ανάγκασαν το πλήρωμα σε εγκατάλειψη. Από το WRC Academy ήταν ο Ίγκο Κάουρ, που πήρε τη νίκη.
Αυτό που θα νμας μείνει όμως στο μυαλό από την Πορτογαλία είναι η έξοδος του Κεν Μπλοκ στο video που ακολουθεί.
Πηγή : onsports.gr
Ο οδηγός της Citroen άφησε 31.8 δευτερόλεπτα πίσω του τον Λεμπ και + 3:22,1’’ τον Λάτβαλα. Η «μονομαχία» των δύο Σεμπάστιαν δεν έγινε ποτέ (γιατί τότε μάλλον θα είχαμε επανάληψη του αγώνα στο Μεξικό), με αποτέλεσμα η γαλλική ομάδα να πανηγυρίσει το πρώτο «1-2» στη σεζόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λεμπ είχε παραδώσει τα όπλα από το πρωί στις πρώτες ειδικές, καθώς αποφάσισε να μην επιτεθεί, προφασιζόμενος τη διαφορά.
Τις πρώτες ημέρες φαινόταν πως θα είχαμε μία έντονη «μάχη» ανάμεσα σε Ford και Citroen ως τη στιγμή, που ο Χίρβονεν είχε ένα κατεστραμμένο ελαστικό το Σάββατο το πρωί. Το συμβάν αυτό καθυστέρησε και τον Λέμπ, που ακολουθούσε και είχε προβλήματα με τη σκόνη του οδηγού της Ford. Ακολούθησε η καταστροφή της μετάδοσης του Fiesta του Λάτβαλα και της ανάρτησης του Χίρβονεν.
Πριν την… καταστροφική ατυχία των Fiesta ο Οζιέρ είχε ξεκινήσει την επίθεσή του, παίζοντας μάλιστα και παιχνίδια στρατηγικής, για να μην ανοίγει εκείνος το δρόμο.
Η ατυχία της Ford και η στρατηγική έφεραν τη Citroen στο 1,2. «Είμαι χαρούμενος ήταν το τέλειο Σαββατοκύριακο» δήλωσε ο Οζιέρ και πρόσθεσε: «Αφιερώνω τη νίκη στην ομάδα, η οποία ετοίμασε ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, το οποίο μου εμπιστεύτηκε ακόμη και μετά το λάθος μου στο Μεξικό».
Τα κατάφερε και πάλι ο Λέμπ ,μάζεψε βαθμούς από τις «powerstage» και τώρα μοιράζεται την πρώτη θέση του πρωταθλήματος με τον Λάτβαλα.
Αν υπάρχει κάποιος που πρέπει να διαμαρτυρηθεί στην Michelin για τα λάστιχά της είναι ο Πέτερ Σόλμπεργκ ( PSWRT Citroen DS3). Με 4 κλαταρίσματα σε ένα σκέλος, τελείωσαν οι ελπίδες του για τις πρώτες θέσεις. Όπως όμως λέει ο ίδιος δεν το βάζει ποτέ κάτω. Έτσι και εδώ πάλεψε και έφτασε ως την 6η θέση.
Το ντεμπούτο του Mini S2000 με τον Αρμίντο Αρόγιο ξεκίνησε καλά ως τη στιγμή όπου ένα κατεστραμμένο λάστιχο και ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά ανάγκασαν το πλήρωμα σε εγκατάλειψη. Από το WRC Academy ήταν ο Ίγκο Κάουρ, που πήρε τη νίκη.
Αυτό που θα νμας μείνει όμως στο μυαλό από την Πορτογαλία είναι η έξοδος του Κεν Μπλοκ στο video που ακολουθεί.
Πηγή : onsports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου